Lördagen 10e maj

Började dagen med övningskörning! :D gick hur bra som helst! Fick köra Sara från dem hem till mig också, och tror att jag inte fick ett enda kärringstopp! :D för första gången! :D skriver tror eftersom torsdagens, fredagens och lördagens körning smält ihop lite i mitt minne så jag kmr inte helt ihåg vilket som hände vilken dag xD hahahh. 

Jag, Sara och Tebbs åkte till åkeshov där vi mötte Cicci och gick på hundstallets öpppna hus! Var mycket folk så superbra miljöträning för Morf och Inna :) jag köpte ett nytt koppel till Morf :D syns att det är använt, men superfint och asskönt att hålla i! 40kr! Kap jao! :D 
Vi var på hundstallet kanske en timme, och ngt som var roligt var att jag träffa en tjej som jag följer på instagram :) kul att träffa nytt folk! Roligt var iaf att hon kände igen mig, men jag kände inte igen henne. Började undra om hon var ngn gammal klasskamrat som jag borde känna igen.. Men sen sa hon vem hon var ;D 
Hunden lämnades hos mamma vid ca 15 och så åkte vi in till stan där vi mötte Jenny! Middag ute och så tog vi ngn cider (öl för Jenny) innan konserten :D Justin Timberlake! :D var riktigt nice, fastän jag inte alls kunde många låtar. Absolut bästa var iaf What comes around och Mirrors! Så sjukt jävla bra :D hahah båda dem var i slutet av konserten så satt typ och väntade på dem ;P 




Efter konserten så drog jag och Tebbs till medborgarplatsen och bar 54 där vi mötte brur, syster, Lisa och två av Lisas kompisar! :D Blev kvar där kanske 1-1,5 timme innan vi åkte hem. Var så sjukt jävla kissnödiga så vi klev av i stora mossen för att kissa xD tog sen en promenad till brommaplan i väntan på t-banan, och så hem för att sova :) riktigt nice kväll! :D 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0