Kunde varit bättre

Jag är så jävla trött på att ha ont. Alltid har jag ont ngnstans. Just nu är speciellt högerfoten paj. Har ont i typ sulan, alltså under foten, och dessutom smärtar det till ibland i knölen. Som borde va bra efter operationen. Den är så mkt bättre, men fortfarande ibland så smärtar den till lite, hmm. 

Annars då? Jo jag har äntligen sovit typ 8 timmar. Känns som jag inte gjort det på hur länge som helst. Skönt! 
Fick en påminnelse igår om att tänka på mitt humör på jobbet, eftersom dem upplevt en viss irritation från mig dem senaste dagarna. Känns sådär då jag inte själv tänkt på att jag varit mer
Irriterad än tidigare. Men får hoppas det är för att jag varit trött och inte sovit så bra som jag kanske borde ha gjort. Annars vet jag inte hur jag ska göra. Kanske försöka att inte prata om allt och istället svära för mig själv om jag blir irriterad? Men jag är ju inte sån. Jag pratar ju om allt och inget. Och är ngn hund jobbig eller irriterande så delar jag gärna med mig utav det för att liksom kunna gå vidare och släppa det. Men, men. Får väl se vad som sker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0