Eskilstuna update; bara massa BIL

Kan inte fatta att det redan är torsdag.. Torsdag!! Det innebär att det bara är i morgon kvar på intensivkursen 0.o helt sjukt. Jag och Ronja blir dock kvar här över helgen, för på måndag är det dags för teoriprov och uppkörning! Vettefan om jag är redo, det växlar hela tiden et beroende på hur det gått att köra samt hur bra det gått med pluggandet x) ibland känns det som att jag kmr behöva fler lektioner, och ibland känns det som att det här blir inga problem! :) hahah.

Igår gick det bra att köra! Kändes så bra och jag tänkte hela tiden på att ha koll. Det är dock ngt jag fortfarande måste bli bättre på! Måste även bli bättre på att våga köra ut då jag ibland fegar ur och hellre väntar fastän jag lugnt skulle hunnit ut x) men, men. 

Pluggandet går sådär just nu, släpvagnar kan ta sig :D.. Hahah. Och alla cyklister och mopedskyltar :) mhm! Nee men det går väl okej, måste helt enkelt plugga ännu lite mer så ska det nog gå ;) 

Idag hade vi halkbana! :D var så himla roligt! Lite läskigt till en början men sen bara kul. Var dessutom roligt att sitta "själv" i en bil och köra! Alltså utan lärare, bara jag och Ronja :) härligt! 
Fick ju prova på att hänga upp och ner i en bil och det var roligt, men fan inte skönt xD 
Nu äre snart landsvägskörning på schemat! Har redan kört en del på landsväg, men fick höra att större delen av provet kmr ske på landsväg så känns bra att köra mer där! Jag som tkr landsväg är lättare än att köra i trafik också ;) hahah. Fast tror nog dem flesta tkr det :p 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Du/ni fixar det! Ta det lugnt bara. Vänta bara tills ni kommer till Sthlms trafiken ;-)

2014-05-15 @ 19:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0