Sjuk personal

Jag har varit småsjuk hela veckan. Värst i måndags sedan har det hela tiden blivit bättre och bättre! 
Chefen var sjuk i början av veckan också, men gjorde som mig och jobbade ändå.
Igår så blev Sara dålig och var alltså hemma idag, och så har Tesso varit dålig undet veckan och har nu halsfluss. 
Usch stackars oss! 

Iaf så blev det många promenader för mig idag. Jag och Tesso var själva med praktikanterna, så på förmiddagen gick jag 2 promenader tsm med dem, och sen gick Tesso en själv samt en kortis med Bam och Larry. På eftermiddagen sen blev Tesso ännu sämre, så jag gick 3 promenader, en helt själv vilket ändå var ganska skönt x) sen så tog jag Larry och mötte upp snälla Liza som lämnade Olga med mat till mig :) skulle egentligen inte ha henne förrän på söndag, men igår så frågade hennes ägare om jag kunde ta henne redan idag. Vilket jag då kunde :) 

Stängde själv, tvingade Tesso att gå hem så var själv i 1,5 timme. Gick bra, var en väldigt lugn stängning! Skönt :) 

Nu ligger jag i soffan och tittar på Lets dance med hundarna bredvid mig! Ska ut och kvällskissa dem efter och sen blire film x) lugn kväll, så en fredagskväll är skönast att tas ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0