Promenera MERA

Ännu en vecka som sprungit förbi. Vet inte vart tiden tar vägen, men aja x) 

Igår så slutade jag 16, då blev det en promenad tillsammans med syster och hunden! Sedan hem till Alex för att se film och bara ta det lugnt. Mys! 




Idag och igår har jag städat som en idiot på dagis. Stor del av lokalen igår, och idag nästa all städning själv. Känns i kroppen kan jag säga x) meeen gjorde det för att jag och Tesso skulle kunna se film på stängningen idag! Vi hann dock ej se klart den, men hade mys ändå med godis som jag köpt, samt en kärleksmums-tårta som vi fick från en hundägare. Tjockisar? :D hahahh. 
Visst ja! Var uppe kl 5 imorse också! Sov hos Alex och hade ingen extranyckel så var tvungen att gå upp samtidigt som han. Så åkte tidigt till jobbet och spenderade morgonen åt att läsa teori till körkortet medans Tesso jobbade x) 

Imorrn är det fullt upp. Förhoppningsvis övningskörning på morgonen, sen ska jag hinna med att promenera med hunden, städa hemma, handla till festen som jag ska ha imorrn, ja och duscha samt fluffa håret på det. Längtar tills imorrn! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0