Veckan som gått

Det är redan torsdag! Vet inte vart veckan tog vägen. Blir en liten punktlista för varje dag denna vecka! 

Måndag:
* började klippa Cookie! Blev nästan klar :) 
* slutade 16 så jag och syster åkte förbi rastgården vid åkeshov efter jobbet. Mötte en trevlig kvinna med sina två före detta gatuhundar. Hur söta som helst :) Efter en stunds lek för hundarna så skiljdes vi åt och då blev det lite lek för Morf och Cookie på ängarna innan jag körde lite lydnadsträning med Morf! :) 
* la ett litet godisspår till hunden min.

Tisdag:
* övningskörde hemifrån hela vägen till västra skogen i solna! Gick bra! 
* klippte klart Cookie, blev väldigt nöjd faktiskt :) 
* på kvällen så blev det ett godisspår för hunden min, samt lite dogparkour! 

Onsdag:
* powerwalkade med chefen och ett gäng hundar på eftermiddagen! 
* blev en tur till rastgården med syster sen med ett gäng lugna hundar :p
* handlade på vägen hem och mötte upp syster som tagit hunden och köpt mat. 
* åt god mat och såg på film! Project X och The hills have eys. 
* tränade inkallning samt lite fotgående med hunden min :) 
* syster sov sen hos mig!


Torsdag, än så länge:
* övningskörde samma väg som i tisdags :D gick ännu bättre! Är taggad inför uppkörningen! 
* promenerat i skitväder med syster och hundarna!
* forno till lunch, gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0