Långhelg

Fredag;
En lugn dag med filmtittande. Cesar blev hämtad vid 3 och då tränade jag lite lydnad med hunden min. Lämnade han sen hos Nadja för att möta brur, syster och Ronja i vällingby. Middag på O'learys och så handlade vi på coop. Hämtade hunden och sen blev det en kväll full med spel och en del alkohol. Senare kom även Lisa till mig, så ahh en liten mysig fest blev det :) 
Lördag:
Var inte det minsta bakis, men lite seg och hade även mensvärk :( men promenerade med hunden samt tränade lite. Både lydnad och annat smått och gott. Mötte upp syster och vi köpte med oss pizza hem som vi åt hos mamma. Så ahh jag fastnade här och spenderade resten av dagen och kvällen åt filmtittande med mamma xD vi såg Day of the dead, Empire state, Prometheus, the collector och National treasure! Jao samt Gladiatorerna där emellan ;) finalen! Hunden fick en kvällsrunda där vi satsade på dogparkour och så fick han "lördagsgodis" i form av tjurmuskel. Mums ;) hahah. 






Idag blir det en aktivare dag. Ska om ett litet tag ta mig hemåt, då ska jag diska ;O.. Sen strax efter 13 ska vi ut och åka! :) vi ska nämligen träna lydnad med typ 3-4 andra! :D åhh ska bli så roligt! Men ska inte ha för höga förväntningar på min hund. Han är visserligen van vid andra hundar och har blivit jätteduktig på att inte gå fram till andra hundar ute. Men blir ju en helt annan sak när vi dka va runt dem och alla ska träna. Så ahh, ska inte förvänta mig mkt och i värsta fall se det som miljöträning och får väl i så fall endast träna lätta saker. Men ahh det ska bli roligt iaf :) 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0