Inte tillräckligt bra?

Jag övningskörde nyss med pappa, och visst är det roligt, och visst har jag lärt mig en massa! Meeen det känns som om jag aldrig kmr få körkort. Som om jag aldrig kmr känna mig säker nog. Känns inte som om jag kmr klara nästa uppkörning och då kmr jag i princip vara tvingad till att göra om teoriprovet. Undrar dessutom varför jag ens fick för mig att börja övningsköra? Varför jag av alla skulle ge mig ut på vägarna? Är det så att vissa kanske aldrig borde skaffa körkort? 

Dessutom hade jag tänkt träna -inget märkvärdigt utan bara mitt 7minuters pass på mobilen (appen seven). Men har världens huvudvärk som knappast blir bättre när man gråter heller. Ja jag är en tönt som gråter fastän jag ändå är ganska nöjd med dagens körning. Varför? Jo för jag börjar starkt tvivla på att jag kmr klara uppkörningen om typ en månad, och jag har en stark känsla av otillräcklighet. Som om jag helt enkelt är för dålig för detta.

Men, nee. Nu ska jag låtsas att allt är bra och så tänker jag skita i huvudvärken och träna, duscha och sova i guess. Öppnar imorrn så. 

Kommentarer
Postat av: Helen

Klart du kommer fixa körkortet! Ge inte upp. Min dotter fick göra teoriprovet 4 ggr innan hon klarade det. Hade hon missat 4:e gången hade hon varit tvungen att göra om körningen också.

Kan du en eller två körlektioner hemmavid? Bara för att få köra med någon annan än pappa. Det kan vara en alldeles fantastisk träning.

2014-06-11 @ 05:50:25
URL: http://www.colliekompaniet.se
Postat av: malin

du grejjjat stumpan! du är grym! <3

2014-06-11 @ 18:42:26
URL: http://nattstad.se/hobbyryttaren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0