Forts av helgen..

Jag fortsatte helgen i lugnets tecken. Fick hem Olga på lördags eftermiddagen, så hundarna fick leka lite på dagis innan serietittandet fortsatte ;) 

Igår, söndag, så började jag dagen med att snooza i nästan en timme. Hade bestämt mig för att gå upp senast 9.30, men 5 minuter innan ringde pappa och frågade om jag var redo för övningskörning ;D.. Så klev upp, klädde på mig och gick sen över med hundarna till mamma och pappa där jag slängde in dem till syster ;p övningskörde till jakobsberg och så tillbaka, gick himla bra :D
Degade hos föräldrarna i ngr timmar innan jag tog en lite längre promenad med hundarna och sen gick hem. Tittade på how i met your mother och senare på kvällen blev Olga hämtad av Hannah. 

Lyckades tvinga ut mig på ännu en promenad med Morf och sen invigde jag "nya" tvn med att se på fotboll, Algeriet och Sydkorea x) efter det blev det mer How i met your mother, jag hann alltså se klart hela säsong 1 på mindre än två dagar ;D hahah. 
Så ahh, en helg i lugnets tecken. Skönt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0