Stekheta dagar

Veckan har sprungit fram, det är liksom redan torsdag! 

Jag vet knappt vad jag har gjort, mer än att jobba ;D eller jo igår så var jag och badade med syster och Ronja! Samt fyra hundar då jag har Morf och Vixie samt fick hem Tussan igår, och syster har greyhounden Moa :) 

Tussan ska hem på söndag och Vixie ska hem på onsdag, men får se om Tesso kanske tar henne mer än bara sista natten. För på onsdag åker vi till norrland :D åhh längtar! 

Ska snart ute i värmen med Lars och hundarna. Idag har vi haft 12st hundar totalt, fast Polly gick hem vid lunch. Lite roligt var det när jag öppna imorse. Jasey kom kl 7.35, sen kom ingen hund förrän vid 9 ;D ganska segt ja, men ja jag sov lite x) hahah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0