När kvällen förstörs?

Onsdag;
Lunch på jobbet med Tesso och Jennyfer! Väldigt mysigt :) 
Åkte sen och badade med hunden, det var så sjukt skönt i vattnet! :D hem och ensamhetsträna hunden lite, innan vi åkte hem till Jenny och hade en myskväll framför orange is the new black säsong 2! 

Torsdag;
Har inte gjort mkt alls. Var ute en kort sväng med hunden och har sedan ensamhetstränat han lite. Spelade in och han lägger sig vid dörren men är tyst och ja, ligger ner och väntar. Helt okej! :)
Har städat lite, tränat lite tricks med hunden och sen sett på How i met your mother i väntan på att gå och bada med Alex som slutade nu vid 17. Strax innan smsa han och sa att han bangar, och Jenny som jag även frågat om hon skulle med hade åkt till föräldrarna istället. Såå nu ligger jag i soffan och försöker få moster min att gå och bada med mig och hunden. Känner mig inte direkt jättetaggad till att gå och bada själv :( 

Ahh och Morf är 10 månader gammal idag! :D stora pojken!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0