Tidig morgon och lätt planering

Öppnade dagis idag. Var på plats 7.05 så då bestämde jag mig för att ligga i soffan och halvsova. Var så trött! Kl 7.25 kom första hunden så tog emot honom och la mig sen igen. Varav jag somnar, och får sova till strax efter 8 då nästa hund kom xD så skönt! Somnade till igen lite senare, har varit en grymt lugn morgon.. Varav jag drömmer ngt och vaknar med ett ryck av att en kund står och plingar på vår plingklocka. Som inte plingar utan som lyser starkt i hela lokaln ;D skyndade mig upp och försökte att inte se nyvaken ut ;D hahah. Lugn och skön morgon helt enkelt! ;) 

Var hos veterinären med Morf igår. Dem såg inget på han, men han ska nu behandlas med ett medel. Får se nät jag kan ha med han till dagis igen. Får ångest över att mamma och sara är så mkt hundvakt nu, men ja vad ska jag göra? Inge kul med ångest dock, och det är tur att jag har dem! Ja samt moster som också ställt upp! :) men, men. Måste börja ensamhetsträna han också, vilket känns lättare att göra hemma hos Nadja. Men då måste jag först flytta tillbaka dit, samt ge han tid till att vänja sig vid den lägenheten också. Jaja, är massa som ska tränas på. I helgen ska vi iaf träna massa på att åka bil! I buren för första gången. Hoppas det går bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0