Syster suger på att hjälpa med rubrik.. :D

Idag har jag haft ont. I huvudet. I magen. I foten (fötterna). I axeln. I handleden. I ryggen. I benet. 

Men trots detta har jag haft en bra dag! Tesso och Sara (praktikant och 50% anställd) tog alla promenaderna under dagen, grymt snällt! Så istället spenderade jag dagen inomhus till att klippa klor på 3 hundar, bada 2 hundar (senare bada jag även Moffe), och städat. Började skrubba lite golv, men är inte i närheten av att vara klar. Får forts nästa vecka :) 

Syster kom till jobbet och åkte tillsammans med mig hem. Passar Olga (cocker spaniel) från idag tills på söndag. Hundarna funkar bra tsm, och båda har varit oerhört trötta här under kvällen ;D blev iaf en kvällspromenad hem till mamma och pappa där Morf fick va i lina! Litar inte på han vid störningar såsom folk och hundar, så då är linan perfekt :) han var iaf väldigt duktig, så ska köra med mer gående med lina för hans del. 

Har dessutom börjat prata med en tjej med sin border collie valp om att träffas för att träna lydnad med hundarna :D är oerhört taggad till att börja, så ska köra lite imorrn. Får se hur det går i och med att jag har Olga, men det blir nog bra ;) 

Syster och jag såg på the big bang theory<3 en mysig lugn kväll. Nu dags att sova. Blir en tidig morgonrastning för hundarna då syster ska upp tidigt för att följa med Cicci på utställning :) kl 7 ska vi upp. Jippie ;O men jag kan iaf lägga mig igen sen ;P hahah.

Godnatt önskar vi fyra som klämt ihop oss i sängen tsm :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0