Står still?

Händer inte mkt nu. Känns som mitt liv just nu är; jobba. se på serie. ensamhetsträna valpen. övningsköra. sova. Och så lite, lite hundträning där emellan. Känns som om det är allt jag gör just nu ;O men det blir nog bra! 

Ikväll ska syster iaf sova hos mig. Vi ska se på lost och ha det bra :) imorrn åker jag och Morf till Tebbs! Katrineholm? Jag glömmer alltid vart det är hon bor nu :D.. Var lättare när hon bodde i karlstad ;P hahah. 

Just nu sitter jag på jobbet och fryser. Längtar hem till soffan för att mysa framför lost under en filt :) men innan dess ska jag ut och promenera samt städa och stänga dagis. Japp 5 timmar kvar av arbetsdagen ;p hahah. 

Btw så får Morfen följa med på promenaderna nu ibland :) en promenad om dagen, alternativt en varannan dag. Känns bra, och även om han flummar lite så går han ganska bra större delen av tiden! Och då är han ändå inte så gammal! Får helt enkelt bara hoppas han blir bättre och bättre :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0