Se upp på vägarna..!

Övningskörde med pappa idag :D Kom igång ganska snabbt med kopplingen och växlandet mellan 1an och 2an, så idag fick jag även växla till 3an själv! 

Dessutom tränade vi på att backa! Det är fan inte lätt alltså :O men det värsta är fan dragläget! Satan svårt det var! Fast kul att redan börja med det! Jaaa och så körde jag bland trafik också! Mer än förra gången eftersom jag denna gång svängde in vid Blackebergs sjukhus där jag skulle ha kört in förra gången :p var oerhört spännande och kul! Grymt roligt :D men lite läskigt också! Känns som om jag ska köra upp på kanten, och möter jag trafik så känns det lite som om jag ska dö :D hahaha. 

Längtar till nästa gång :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0