Rubrik

Jag kmr knappt ihåg vad som hände i torsdags. Mer än att jag tkt det kändes som en fredag ;P

Igår, fredag, så hade vi en bra dag på jobbet. Morfen fick följa med Tesso och Sara med ett gäng hundar till rastgården, och jag tog med Diezel på promenad sen :) bra när man kan hjälpas åt! 
Åkte hem till mamma och pappa där syster och Cicci med Inna väntade :) valparna fick busa och senare såg vi på film. The last exorsism? Inte så jätte bra, och typ inte läskig alls ;P hahah. La mig vid typ elva-halv tolv och såg tre avsnitt av the big bang theory :) 
Nu är jag på väg till söder. En lördag!? Jao för ska träffa Jennyfer och hennes son Jack :) Morf måste träffa barn, har inte träffat ngr sen jag fick hem han iaf x) får se vad mer som händer men sen ska jag hem till föräldrarna igen för att fira syster igen, denna gången med tacos och tårta hemma :) mys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0