Otaggad till max

Hatar det. Att känna såhär. 
Är så otaggad så det är äckligt.
Vill ha kul med dem andra men att dansa känns bara fel. Som att jag står där som en pinne bredvid alla andra. Ingen rolig känsla. 

Skulle ha litat på min intuition förut. Monday bar utgångar är inget för mig. Kryssningarna går bra, dem är riktigt nice. Men en vanlig utgång.. Njae. På kryssningarna så är det helheten, för helt ärligt musiken är inte min favorit. Den är bra och går absolut att lyssna på eller dansa till. Men att lyssna på den hela förfesten och sen när man är ute.. Nej det blir för mkt då. 

Alla bryr sig ju, så söta. Så ahh, får väl stå där som en pinne då x) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0