Måndag. Tisdag. Onsdag.

Utgången i måndags var grym! Det började med middag på murasaki! Totalt blev vi 7 pers som ville fira systers 18års dag! Emil, syster (såklart ;D), Ronja, Jenny, Cicci, Bella och jag :) härligt gäng! Maten var god, men jag är ju som jag är så åt typ bara kött och ris ;D hahah. 

Vidare till Bar 54 där vi beställde in helrör! Tequila shots, massa prat, drinkar som brur blandade och två skumma män varav ena tog av vår sprit utan att fråga så vi fick han utslängd x) ja kvällen var asnice! Folket droppade av en efter en, men jag, brur, syster och Cicci var kvar till slutet ;) 
Jenny frågade mig om sina nycklar tidigare under kvällen.. (Matade ju katterna i lördags) Varav jag säger att "fan jag lämnade dem på dagis." Några timmar senare -självklart när Jenny åkt hem..- ja vem hitta dem då i sin inneficka på jackan? ;D..


Snodde ngr bilder från Cicci ;P fler kmr när jag lagt in bilderna från kameran till datorn. 

Vi åkte vidare till Stureplan men blev inte insläppta så sket i dem, åt lite på donken och sen tog jag, syster och Cicci en promenad till gamla dagiset. Har ingen aning hur lång tid det tog att gå, men var där ca 5 på morgonen. Jag bestämde mig därför för att vänta på första bussen som gick typ en halvtimme senare, åkte till mitt dagis och sov en timme innan jag började jobba ;) hahah. Helt död och kanske inte helt nykter till en början? ;O eheheh. 
Var helt död sen hela dagen, men alltså Tesso är ju bäst. Ställer alltid upp och går fler gånger och klagar aldrig. Hon skrattade bara åt min seghet ;D 

Jobbade till 18, gick hela dagen och längtade till sängen. Så vid 21 la jag mig för att sova! Somnade typ direkt ja ;D en tråkig nyhet fick jag under dagen också, inte alls roligt och jag tänker på dig! Hade en del minnesluckor.. T.ex. så minns jag att jag var kissnödig när vi var på väg till donken, men jag kmr inte ihåg att vi gick på toa xD samt att jag smsade Tesso.. Ja och var säkert fler saker ;D

Igår hände inte så mkt. Lugn dag på jobbet. Fick stänga själv men hade iaf sällskap av syster :) hon sov hos mig sen också! 

Idag? Ja idag har jag spenderat morgonen åt att halvsova som vanligt. Släppa in hundar och så halvsova lite mer ;) härligt härligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0