hat och glädje

1. Animail.se suger :D har försökt få sidan att samarbeta i typ en timme nu. Jävla fittarslebajssida. Allt bara hänger sig, och när jag väl fått till allt jag vill beställa.. vad händer då? Jooo först kan jag inte skriva in vilken adress jag vill ha skiten till. Och sen kan jag inte heller beställa skiten, eftersom jag dels inte kan skapa nytt konto där eftersom jag redan har ett på min mail, samt att jag inte kan trycka på knappen "glömt lösenord".. jävligt bra! NOT.

Sååååå... lite hat borta. 
2. Så jävla glad! Jag övningskörde med pappa idag igen :D bara ngn månad senare liksom xD.. hahaha. Kunde växla upp till tvåan helt själv! flera gånger :D och körde även runt på 3an! Samt backade runt en kant, som det btw bara var tur att jag inte körde på.. xD hahahahha. Asnära var det! Dessutom körde jag på vägen! :D alltså.. inte på parkeringen, utan ut på vägen :D på 3ans växel med mötande trafik! Var fan läskigt, men så kul! Sen var tanken att jag skulle svänga in mot typ Blackebergs sjukhus.. men jag skulle alltså blinka till vänster och växla ner till 2an samtidigt, och fick i samma stund även möte med en bil, samt bilar bakom mig xD då vart det lite för mkt, så blev till att stanna :P hahha. Är ändå så himla nöjd med vårt lilla pass :D trodde inte jag skulle kunna köra på vägen förrän om typ 10 gånger.. men nu jävlar :D åhh så kul! Är taggad till att köra mer :D:D:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0