En fara för allmänheten?

Övningskörde med pappa idag igen! Så jävla kul! Så jävla läskigt! Fast mest kul :D 

Fick börja på vägen idag, mot kaananbadet, där är det ganska lite trafik så :) körde lite fram och tillbaka där, med en del backande samt start i uppförsbacke! Fick träna massa på att inte köra för långt ut då jag gärna ville köra i mitten av vägen ;) hahaha. 

Sen körde vi vidare, så då vart det mer trafik, och fotgängare.. Gick bra, men var mkt att tänka på, och så missade jag skylten för övergångsställe så blev en miss där med en tant ;O jag körde, såg henne en bit framåt och saktade ner då jag inte var säker på om hon skulle över vägen eller ej.. Varav hon tittar mot mig och jag då tänker att "bra hon har sett mig" så jag ökar farten lite.. Bara det att hon hade ju sett mig sakta ner, så hon trodde att jag stannade för henne. Eftersom hon stod vid ett övergångsställe ;D hahah. Gick bra iaf, och jag var flera meter ifrån henne. Men lite creepy var det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0