Besvikelse och smärta

Besvikelse
Jag förstår inte. Det kan inte vara en slump? Förut skulle det skett ändå, men inte nu. Kanske hoppas jag förgäves? Kanske är det bättre att acceptera att det har ändrats och att det aldrig kmr bli som förr. Djup besvikelse. 

Smärta
Idag var jag hos läkaren för att kolla upp min sovande fot. Dem sände typ elstötar genom benet och foten för att mäta nervimpulserna eller ngt sånt. Kan säga att det var inte skönt! 
Men inte slutade det där.. Nej sen skulle det stickas nålar i benet och foten på mig för att kolla musklerna. Det. Var. Fan. Inte. Skönt.! Min vad gör ont efter det och foten ömmar. Så halta-lotta är mitt namn nu ;D eheheh. 

Svaret på min sovande fot är iaf att nerverna i foten är trasiga :/ det positiva är väl att det bör självläka, men det lär ta ett tag. Typ 6 månader kanske ;O måste tänka på vad jag har för skor, så jao när jag får lön ska jag handla skor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0