Veckan som gått

Veckan har gått fort. Känns som om det nyligen var måndag! 

Var på föreläsning efter jobbet i tisdags. På jobbet ;D var trevligt, men lite segt för det var en forskare som föreläste och hon pratade lite för mkt forskning x) men, men. Sov hos mamma sen :) 

I onsdags sen hade jag, mina syskon och Alex spelkväll hos brur :) var hur trevligt som helst! Dock blev det ganska sent. Men så äre ibland x) 
Igår så träffade jag flumgänget och hade det mys hemma hos mig :D Jao och så passar jag Pelle från igår och fram tills på tisdag :p 
Idag, fredag så skulle jag träffa Elin och Jenny för att se revenge, men Elin bangar så får se om Jenny kmr ändå och då blire väl film :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0