Skog och ensamhetsträning

Jag och syster åkte till vällingby skogen idag med hundarna :) blev en promenad på ca 1,5 timme, där Morf fick springa lös hela tiden! 






Sara tog sen Pelle och gick hem till sig, medans jag och Morf körde på ensamhetsträning! I ca 2 timmar höll jag på med det. Att avdramatisera ljudet av ytterdörren främst. Passade samtidigt på att dammsuga och diska! Vi tog iaf ett litet steg framåt, för till slut kunde jag ta på mig skorna + jackan, samt öppna dörren, stänga den bakom mig och gå upp 4-5 trappsteg innan jag vände och gick tillbaka in igen, utan att han reste sig upp från soffan! :) ska köra likadant imorrn och veckan som kmr :) hoppas vi kmr ännu lite framåt då! Men jaa, ensamhetsträning tar tid. Det är bara att ha tålamod! 
Mötte upp Sara med Pelle och är nu hos mamma och pappa och ser på Lost med syster! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0