Helg i festandets tecken

Har inte övningskört en enda dag denna vecka :O det är inge bra! Skyller på regn och festande. Varenda vardagskväll har det regnat, och vindrutetorkaren på passagerarsidan är trasig så är inte bästa att övningsköra då ;D skulle ha kört idag, men drack en del alkohol igår så vågar inte! 

Fest hela helgen! I fredags hemma hos Jenny :) fia med hutt! Och vi fick dit Nadja en sväng också :D kul! Syster var hundvakt över natten så var hundlös. Jag och Jenny hade ju tänkt gå på bio, men ahh så blev det inte :p roligt hade vi iaf! :D 


Igår -lördag- passade jag Moshe! Hon kom vid typ 12 tiden :) 
På kvällen sen hade jag en liten fest hos mig. Vi blev 8 pers -jag, brur och syster, Jenny, Anneli, Alex, Cicci och Lisa- och så 5 hundar på det ;D jag hade ju Morfen och Moshe, och sen Inna, och så Enzo och Bolt :) blev massa spelande, drick-spel och så ett sällskapspel som heter "med andra ord"! Ett grymt roligt spel :D 
Lyckad kväll med ett fåtal dåliga saker. Bland annat att Morfen hade asont i ena tassen :( mitt fel, för jag blev arg och skulle markera med foten att nu jävlar är det nog -jag tror på att man kan va fysisk (och då menar jag inte slå eller sparka) med hundar- men det blev för hårt :( Så jävla dåligt samvete och jag skäms fortfarande. Men det är iaf bättre idag för han stödjer på den iaf! Han fick bita lite hårdare i mina händer när vi lekte som straff på mig själv ;O inte logiskt men jaaa jag är knäpp. Usch mår fortfarande dåligt över det (vill inte ha ngr kommentarer om detta. Står för mitt misstag och ångrar mig, men det som är gjort är gjort, och allt jag kan göra är att stå för det, ångra mig och skämmas, samt lära mig av det).











Det blev iaf riktigt sent igår! Strax innan kl 6 på morgonen kastade jag in handduken och la mig medans Emil, Sara och Lisa fortsatte en liten stund till :p tror dem gick typ 6.30 eller ngt sånt :p hahah. 
Sååå ahh idag har varit en seg dag! Filmtittande, sovande och mys med hunden! Men har iaf städat samt slängt sopor och glasflaskor :) passade på att träna ensamhet med Morfen medans jag slängde sakerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0