Ensamhetsträning & fotpositionträning!

Jag fortsätter med ensamhetsträningen. Tar det väldigt långsamt, men så länge det går framåt så är jag nöjd! :)
Idag växlade jag mellan kanske 15 sekunder och upp till 1,5 minut! Tror han skulle ha klarat 2, ja kanske även 3 minuter, men jag skyndar långsamt :) dessutom så reste han sig från soffan idag, men inte för att oroligt springa runt i lägenheten, utan han nosade på en leksak och drack sen vatten (tror jag för såg bara svansen på filmen ;P). Sedan skyndade han tillbaka till soffan när han hörde mig i porten, eftersom matte ändå hade sagt "gå och lägg dig" ;D hahah. Förhoppningsvis kan jag strunta i kommandot snart, eftersom det annars ska innebära att ligga kvar. Men ahh han är oftast duktig på det, så tror inte det kmr förstöra på ngt vis även om jag fortsätter säga det vid ensamhetsträning. 

Vi tränade sedan på lite fotingångar, och med leksak som belöning så gick det väldigt bra! Han ska bara få ha denna leksak vid träning, så hoppas värdet hos den blir högt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0