Söndagen.

Blev en lugn dag idag. 
Började dagen med att se på Gladiatorerna som jag missade igår. Myste med hunden och njöt av att inte behöva kliva upp ut sängen x) 
Blev en kort promenad där jag försökte mig på att träna "fot" med hunden min. Gick sådär, undrar om vi ngnsin kmr komma ut på tävling? Hem för att äta ngt innan jag mötte syster i byn. Vi skulle åka till ett hund-café vid odenplan, men glömde att det är påskdagen(?) idag så det var självklart stängt x) istället åkte vi till kristineberg och satte oss på en bänk vid vattnet och fikade. Morf är himla duktig när det kmr till passivitet, så jävla värt att ha tränat sånt hellre än tävlingslydnad till en början. I första hand ska han ju funka i vardagen, och förutom att vi behöver träna mkt mer på att han ska klara av att va ensam så funkar han ju hur bra som helst! I olika miljöer, med olika människor, med olika hundar. Att ha lös, att ha kopplad. Ja han är himla duktig min pojke! :D

Var växelfel i alvik så förseningar och t-banan körde bara på ett spår mellan alvik och åkeshov.. Jag och syster orkade inte vänta så vi åkte till st:eriksplan och tog pendeln till spånga istället! Buss därifrån hem, skönt :) 

Syster hämtade hunden kanske en timme senare, för ikväll ska jag på bio med Rose som kom hit för typ en timme sen :p hon ska bo hos mig tills på onsdag :) 

Iaf så har resten av eftermiddagen spenderats i sängen och soffan framför filmer. Så ja filmkväll, fast bio känns ju annorlunda eftersom man iaf kmr ut från lägenheten ;p skönt! 

Men nee, snart dags att gå, vi ska se The amazing spiderman 2! Hoppas den är bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0