There's no "I" in TEAM

Jag och Tesso är ett bra team! Av alla mina kollegor så trivs jag och jobbar bäst med henne. Därför har jag åkt och jobbat både igår och idag fastän jag på morgonen känt mig mer död än levande. Ont i halsen och huvudet, samt känt mig allmänt död i kroppen. Men! Det bästa är att det blivit bättre under dagen, både igår och idag :)

Gör inte så jättemkt att jobba 7.30-18 när man trivs på jobbet! Lite slitsamt, men man överlever ;) härliga hundar som man fastnar för ju mer man lär känna dem :) jaa dem flesta iaf ;p hahah.
Idag spenderade jag och Tesso totalt ca 3 timmar åt att klippa och raka Coccos! En av våra cocker spaniels. Dessutom bada Tesso honom och vi fönade honom torr! :) var riktigt roligt faktiskt! Är nöjd med resultatet också! Inte perfekt, men första gången vi klippte en cocker så då fan vare bra jobbat :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0