Slösar pengar

Nu har jag slösat lite mer pengar på valpen! Beställde nyss två leksaker och ett halsband från internet. 242kr till! ;D hahah. Och imorrn ska jag, Bella och syster förbi Hööks efter jobbet! Får se om jag hittar mer saker då ;) fast inga mer halsband. Om jag inte hittar ett jättefint blått. Har redan 3 olika halsband med det jag beställde ;p hahah. Valphaldband då alltså xD 

Failade lite också. En av leksakerna jag beställde är en jättesöt hund. Gosedjur liksom. Och jag ville ha den i blå färg. Men.. jag råkade beställa den i rosa xD hahahah. Mailade dem direkt och berättade om mitt misstag, får väl se om jag får en blå eller rosa sen ;p är inte hela världen om det blir fel färg, men blå är finare ju! :) 

Och imorrn hämtar Cicci sin söta valp! :D åhh är så spänd för hennes skull! Så himla roligt :D hon åker tåg också så när hon är i centralen vid 19 så ska jag, Bella och syster få se lilla Inna! :D som valpen heter alltså om ni inte fattade det x) hahah. 

Men neee.. Nu ska jag försöka sova. Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jaa! Vi är på väg! 2 timmar kvar!

2013-09-23 @ 17:02:12
URL: http://ciicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0