:D

Oj vad dålig jag varit på att uppdatera denna vecka x) har haft fullt upp ;D 

Jag och syster fixade inför festen i onsdags. Hon hade dammsugit och plockat undan lite, samt lagat mat till mig! Snäll! :D 

Igår var jag på handledarkursen för körkort med pappa. Läraren var rolig så dem 3 timmarna gick ganska snabbt. Skönt! Jaa så om ngr veckor så kan jag ge mig ut och övningsköra med pappa! :) spännande ;D 

Har haft det bra på jobbet. Igår var Fanny där på eftermiddagen och vi kom ut alla tsm då :) mysigt! Men grupperna var stora, 10 hundar hade jag och Tesso! Gick ju alltid med 10 förut, men är stor skillnad på 8(som vi oftast går med) och 10 när man håller alla koppel i händerna ;p saknar mitt bälte ibland, men vet inte om det är lönt att ta med sig det.. Kanske provar ngn gång x) 

Idag är det freeeeeedag! :D i like! Börjar 10 så sov till strax efter 8. Stänger på dagis idag men kmr ha sällskap av Hannah! :D 

Sen kmr jag väl tillbringa hela dagen med att hoppas få ett mail eller telefonsamtal från Louice.. Eftersom valparna kan komma närsom helst nu! Åhhhh jag dör lite av spänning och nervositet! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0