Tänka först

Torsdag:
En väldigt bra dag. Jag kände en viss press men tkr ändå jag lyckades ganska bra. Var väl en sak jag kanske inte borde sagt, men det var inte hela världen. En väldigt liten sak.

För er som undrar så måste jag ändra på mig lite på jobbet eftersom jag fått klagomål över ngr saker. Mindre kul, men så är det. 

Iaf, öppnade på nya lokalen igår -ringvägen- och det gick väldigt bra! Även promenaden gick bra, förutom att jag fick släpa på en hund typ hela promenaden. Mindre kul ;P (kanske därför jag har ont typ i axeln idag? Kan vara)

Jobbade sen på siargatan efter lunch och använde mitt bälte! :D så skönt att inte behöva gå och hålla i alla hundarna hela tiden! 


Fick sluta vid 16 :) skönt! Mötte upp Ronja i skanstull. Åkte hem med henne till Jenny där hon bott tillfälligt tills Jenny kmr hem från New York imorrn ;P vi åt god mat och glodde på tecknade Batman ;D hahah. 

Fredag:
Vaknade, gick på toa, klädde på mig, borstade hår och tänder och gick sen till pendeln x) öppnar även idag, vilket är skönt för då slutar jag vid 16! :) skulle egentligen ha slutat 15 och åkt till Rose i uddevalla idag, men det blev inte så :( en annan gång helt enkelt! 

Just nu sitter jag och väntar på att en hund som ska klippas ska komma! Har gjort iordning så att det bara är att börja x) kmr kanske upp för- och efterbilder sen :) om jag kmr ihåg att ta ngr x) maha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0