positiv fredag

Långpromenad på jobbet idag med Tesso och Liza! Vi gick över vattnet och hade det hur bra som helst! Duktiga hundar också, och jaaa det kunde knappast bli så mkt bättre :)
Dagen fortsatte sen i ett bra tecken, och faktiskt så har jag haft en väldigt bra dag. En bra fredag! Nu ska jag se klart Idol extra, sen ut med lilla Pelle och så blire till att däcka framför en film! I like.

Imorrn är det sovmorgon som gäller! Sen ska Pelle hem och jag ska övningsköra med pappa ;O :D spännande! Ska med mamma och pappa att storhandla efter det, och på eftermiddagen/kvällen ska jag till Jenny och fira henne med lite folk då hon fyller år på söndag! :) 

Jaaaa, snart är det söndag! :D snart, snart, snart!
Jaa visst ja, har börjat Hunddagisutbildning på distans också. Är indelat i massa block, typ 9 st tror jag. Gjorde klart 1a blocket nu ikväll! Var dock ganska enkelt, bara 4 frågor att svara på. Blir värre med nästa block, för då ska jag skirva två bokrecensioner ;O hahah. sååå ahh måste ju läsa böckerna då också x) hehhe ahh skumläsa lite kanske ;P haha.

Kommentarer
Postat av: missmalinerika.webblogg.se

duktig du är ! åh va kul att du sla börja köra :D

2013-10-13 @ 10:49:09
URL: http://missmalinerika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0