Lugna puckar

Fredagen var bra. Ganska lugn dag på jobbet och jag slutade ju även vid 16 :) slänger in en bild på hur fin Nova blev som jag och Tesso klippte igår! 

Spenderade kvällen med mamma och vi åt god mat -fisk, potatis och äggsås-, åt massa onyttigheter och såg på idol :) mys! 

Sov kvar hos mamma så sitter nu och slappar framför tvn. Ser på Amacing race. Funderar på om jag orkar gå upp till byn för att äta lunch med syster x) men joo tror det! Följer nog med henne hem sen igen för tänkte se fotboll med pappa x) ibland får jag lust till det :p dessutom ska Sara passa Elliot så han kmr kl 14 och jag vill träffa han :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså de e ju hon som ja träffa på min praktik p å gärdet !

2013-10-27 @ 17:06:18
URL: http://missmalinerika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0