Gott & blandat

Igår blev jag lite besviken på en person, och denne kanske blev lite besviken på mig. Så kan det va ibland, och även om det stör mig lite så ska jag försöka att inte tänka mer på det. Det får va som det är helt enkelt. 

Sen är jag även lite ledsen. En längtan tillbaka till förut. En saknad. Samtidigt har jag ingen ork att göra ngt för att förbättra det. 

Annars så är det bra! Eller okej, vaknade med huvudvärk men tror den håller på att släppa nu! Äntligen fredag! Veckan har känts jätte lång! :O helt sjukt lång. Men idag är det idol,och sen äre bara lördagen som jag ska njuta av, och sen är det äntligen söndag igen! :D ska ju träffa valparna igen! Åhh vad jag längtar! Vill ha min lilla nallebjörn redan nu ;D fick nya bilder på dem igår, när dem börjat ta första stegen ut på altanen! Aww sötnosarna<3 
Har iaf en plan på att åka upp till farmor under nyår med valpen, slippa det mesta av fyrverkerierna. Tror det kan va bra :) 

Sov på gamla dagis igår, hade det mys med Cicci och syster<3 jaaa och Pelle och lilla Inna! :)
Sitter på 55an på väg till jobbet nu! Mysigt att åka buss och superskönt att bussen går emellan dagisen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0