Fullt upp

Fredag: 
Hade det mys hos Jenny! Malin och Ronja var också där<3 vi såg på idol och hade det allmänt bra, men däckade ganska tidigt x) 

Lördag:
Jag och Ronja sov hos Jenny från fredagen och vi började dagen med en timmes träning på ett nyöppnat gym! Grymt kul! Och det var sådär lagom jobbigt! Nästan så man dog ngr gånger, men annars väldigt bra tempo :) 
Lång förfest hemma hos Jenny innan vi vid typ 23 tiden åkte in till slussen för monday bar utgång! Träffade på brur en sväng i centralen också för kisspaus ;D hahah. 
På vägen hem sen klev jag i princip över två spyor.. Utan att bry mig speciellt mkt. Äckligt såklart, men inge mer än det. Träffade dessutom Emil -en gammal klasskompis på t-banan så hade sällskap av han och hans kompis hela vägen från alvik :) 

Söndag:
Fy satan i helvete vilken jävla träningsvärk jag haft hela dagen! Så ont att jag knappt kunnat röra mig xD har spenderat hela dagen i sängen eller soffan tittandes på iron man filmerna samt teen wolf x) lyckades iaf ta mig till affären och har pluggat lite!
Kan inte somna nu för har väl segat för mkt, och jag har dessutom ont i huvudet :/ usch. Får hoppas jag inte är helt död imorrn! 

En bra helg iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0