fest och valpmys

Lördag:
Lugn dag då jag bara typ såg på Teen wolf och degade ;D Pelle blev hämtad strax efter 12. Duschade och fixade håret, för att strax efter 4 åka till Jenny :) Var inflyttningsfest blandat med födelsedagsfest hos henne :) Vi blev ngr stycken och vi hade det hur bra som helst! 
Åkte hem vid typ 1 så var hemma hos mamma och pappa vid ca halv 2. Somnade ganska fort ;P

Söndag:

Vaknade lite halvbakis, kändes sådär men jag struntade i det och åt en macka till frukost innan vi strax efter 9 satte oss i bilen för att återigen åka till Hofors och hälsa på Louice och alla hundar och valpar! :D Vi skulle ha varit 6-7 pers idag, men av olika anledningar så blev det bara jag, mamma och syster. 
Vi åt tidig lunch på Gävle bro och lyckades klantigt nog missa avfarten till E16 så vi fick köra typ 25 min extra för att vända på motorvägen och köra tillbaka xD klantigt ja!
Myste med valparna och fikade med Louice. Hur trevligt som helst, och åhhh vad söta valparna är! Mer fart och mer bitande nu xD hahha. Vassa små tänder, men ja, så är det :P Min kille är så underbart fin! Så söt och kramgo och han känns både framåt och lugn och trygg :D okej han är inte ens 5 veckor, men ändå! :)
Nu ikväll ska jag plugga, fixa bokresencionerna som jag aldrig kom igång med igår ;P ehehhe. Samt fixa bilder från dagen och om jag hinner även sortera in bilder på externa så att jag kan rensa mobilen lite! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0