Diskutera ej mera?

Jag hade en diskussion på jobbet idag. Och som vanligt vägrar jag ge mig, även fast jag inte alls har ngr asbra argument. Men det handlade om hundar, att hanar kallas för hund och tikarna för tik. Jag har aldrig hört någon säga att "jag har en hund hemma" och då syfta på att man har en hane.. Inte heller har jag ngnsin tidigare läst det? Och jag har läst mkt om hundar. Trots det medgav jag att joo det kan säkert stämma att hanarna kallas för hund, men sa samtidigt att i min värld är det i alla fall inte så, eftersom jag aldrig -jag upprepar ALDRIG- har hört ngn säga så. Men jaja, eldade upp mig lite för hundar är det ämne jag brinner för, samt ett ämne jag tkr jag är duktig inom. Säger absolut inte att jag kan allt, vilket också var orsaken till att jag sa att det kan stämma. Är ju inte den bästa på att diskutera heller, eftersom jag har svårt att förklara för andra hur jag ser på det, och sen så blir jag bara frustrerad när folk inte fattar eller vägrar lyssna när jag försöker förklara. Hahah. Så vad har vi lärt oss? Joo att jag inte är den bästa att diskutera med. Att jag kanske borde överväga att inte diskutera med andra x) hahah. 

Kom hem till Jenny och fick sitta utanför porten ngn minut eftersom hon var i duschen ;P hahha dålig tajming x) 
Tjejkväll ikväll med henne, Ronja och Malin<3 myyyysigt! 

Kommentarer
Postat av: Erika

Det stämmer, det sa hon på hundlektionen i gymnasiet. Men håller med dig. Sjukt larvigt att säga så. Ingen säger så.

2013-10-19 @ 23:24:37
URL: http://pepino.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0