Det går bra nu

- Jag har mensvärk.
- Jag kände mig inte bekväm i ngnting så tog typ en halvtimme att välja kläder.
- Jag är inte alls taggad till att ta mig ngnstans.
- Jag är ännu mindre taggad till att va hemma själv. 
- Jag tog typ en halvtimme på mig att sminka mig eftersom jag fick ett mildare panikanfall(?) mitt i sminkningen (det brukar ta typ 5 min för mig att sminka mig i vanliga fall) 
- Jag var klar att gå typ 5 min innan den t-banan jag skulle ha tagit skulle gå.
- Jag väntade därför någon minut innan jag gick för att ta nästa, men det har varit signalfel så jag får istället vänta i 16 min.
- Jag kmr bli sen och jag hatar det.

Ngn som hatar mig? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0