Lätt kaotisk dag

Har öppnat två dagar i rad nu, men imorrn börjar jag 10. Att gå upp efter kl 8 kmr bli en liten sovmorgon :D hahah skönt!

Igår, måndag, hade jag en himla bra dag. Hade det bra på jobbet, och så kom Jenny förbi och fick se var jag jobbar, innan vi åkte till Elin för middag och seriekväll! :) Vi började se på Revenge, och den är väldigt bra :D En gång i veckan hoppas jag vi ska kunna ses och fortsätta se den. Skulle egentligen ha åkt hem efter det, men sov istället hos Jenny :) mys! 

Idag, tisdag, har jag -trots regn och lite annat- haft en bra, men lätt kaotisk dag. Bra förmiddag och bra promenader där vi på eftermiddagen även kom ut allihopa :) jättemysigt! Mindre kul dock när vi kom in eftersom ngr hundar bråkade :( fick liksom lyfta upp ena i typ bakbenen/bakdelen och dra bort han. Inte så kul, men förutom ngr småsår så klarade sig alla oskadda. Hoppas jag iaf, har hört att en hund inte verkar helt bra :( not good. Jaaa och utöver bråket så var det ju filtdag, vilket innebär att det redan var lite kaos med påsar och filtar all over the place x) ehehe. Plus att vi hade glömt bort ett möte med en praktikants handledare som självklart kom mitt emellan bråk och filtar och jaa.. 

Sen slutade ju jag, men hörde sen efter att det var lätt kaos även efter jag gått :/ not good. Känns lite dumt att ha gått hem. Fast hade jag vetat att det skulle va så, så hade jag ju självklart stannat. 

Planen idag var att åka hem till mamma och börja städa undan för valpen.. well det blev inte så. Istället åkte jag hem och har packat en del saker eftersom jag ska bo hos mamma i början då jag har min lilla valp :) Får hjälp av snällaste mamma och syster<3 
Kan inte fatta att jag hämtar hem han på lördag!! :O:D 
Men jaaa.. så jag har lagat mat och ätit, samt sett på Vampire Diaries och även pluggat lite. Har fått hem provet, så började lite lätt. 6 frågor av 31, på kanske 15 minuter. Joda det känns bra :) Får se om jag orkar plugga lite senare också  när jag kmt hem till mamma och pappa :P Sitter nämligen och väntar på att pappa ska höra av sig, eftersom han ska hämta mig :) Han kmr skratta åt mig när jag kmr med två IKEApåsar med tvätt, en liten rullväska, min vanliga väska, samt en påse och ett par skor xD Men jaaaa, jag ska ju faktiskt flytta :P för en stund iaf. Ska faktiskt bli mysigt att bo lite hemma hos familjen. Ja samt skönt att veta att jag får hjälp med valpen :) Men lär väl börja sakna att bo själv efter kanske.. 1-1,5 vecka? ;) hahah. 

Sitter och väntar på mail från Louice också. Valparna är nämligen 8 veckor idag, så hon sa att hon skulel fotografera dem och skicka bilder :D jaa och så skulle dem veterinärbesiktas idag, så hoppas allt är som det ska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0