Lång dag

Lång dag, nu är jag helt slut. Kl är 00.23 och jag har varit vaken sen strax innan kl 6 imorse. Har förvisso fått vila lite på dagen, men är trots det helt slut just nu. 

Morf var med heldag idag! Från 7.30 till 16! Faaaast vi kom liiiite tidigare till jobbet idag, eftersom vi fick skjuts av pappa som behövde va på jobbet typ 6.50. Sååå jag och Morfen var på dagis typ.. 6.45 xD inte alls trekvart innan dagis öppnar, hahah x) 

Det gick iaf bra på dagis, Morf skötte sig hur bra som helst större delen av dagen! Lite pip ngn gång sådär, och skorna var han på ngr gånger också. Måste sätta igång med koppelträningen, för han fick följa med ut en kort kisstur med 3 andra hundar. Det var inte lätt ska jag säga xD faaast berodde nog mestadels på att han ville hälsa på dem men inte fick ;P hahah. 
Sov hela vägen hem på t-banan gjorde han, och när vi gick från t-banan hemåt så körde vi lite koppelträning! Gick bra, tills vi kom till det stället där den där hunden skällde på honom hans första kväll hemma. Så då fick det bli en lekstund, och jag tror han liksom glömde bort det läskiga. Hoppas han inte reagerar lika mkt där imorrn! 

Hem, åt mat och laddade ner The Hunger Games. Fick stress-titta, alltså spola fram lite och hoppa över vissa delar, men hade nog hunnit se iaf lite av det jag hoppade över. Istället lekte jag med Morf och tränade lite på loss, för att sedan lämna honom med mamma och åka in till hötorget för att möta Cicci och syster för bio! The hunger games, catching fire! :) riktigt bra var den, och enda dåliga var att vi alla tre typ mådde illa mot slutet. Kallsvettades och hade hjärtklappning och så. Alla tre! Dåliga popcorn eller? XD
Dessutom fick jag vänta 21 min på t-banan, och har dessutom ont i huvudet. Usch. 

Men annars? jo jag har haft en bra dag :) och kväll! Och natt? ;D hahah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi ser framför mig hur han trasslar runt bland dem andra :)

2013-11-22 @ 11:03:31
URL: http://missmalinerika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0