Duktiga killen!

Idag har Morf varit med på dagis för första gången! Det hela började med att han spydde i bilen då vi fick skjuts till jobbet av pappa. Stackarn. 
Men utöver det har det gått hur bra som helst! :D han var lite pipig i början av morgonen då han fick va lite själv i boxen eftersom jag fixade vattenskålar till alla andra boxar. Sen pep han lite grann då jag och Jennifer gick för att ta emot hundar, men det var inte så farligt, och sen verkade han acceptera det och förstod kanske att han inte blev ensam och att vi kom tillbaka. 
Han fick även va en liten stund i sin "komposthörna" som jag så fint kallar den ;D började med att han fick en liten klick smör i samma stund som jag först satte ner honom. Men sen när smöret var slut började han pipa lite, men tystnade snart :) så joo, lite pip, men han var hur duktig som helst! :D

Och när jag, Tesso och Jennifer gick på första promenaden så var han inne med Lars, och sov hela tiden då! Duktiga Morf :D sen kom syster vid typ 12, åt lunch med oss och åkte sen hem med han. Han sov tydligen hela vägen hem på t-banan xD 

Han ska få följa med till dagis på onsdag och så på fredag också! Halvdagar båda två :) 


Han fick även träffa en dagishund, Johnny! Gick hur bra som helst :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0