snigelsafari och nya lokalen..

Tränade med Ronja igår. Vi var ute totalt 1 timme och 45 minuter! :D så jävla duktiga! Blev kanske 30 minuters springning totalt, men ändå :D Vi var vilse i väsby och hamnade bland massa sniglar då vi försökte korsa en äng. Typ. Var skitkoncentrerad på att inte kliva på alla jävla sniglar, och så ser jag en orm istället vilket resulterar i att jag skriker till. Fastän jag inte ens tkr ormar är läskiga ! xD hahahah. Blev typ chockad liksom. Asliten var den iaf :P

Helt slut i benen idag, och ännu värre nu mot kvällen. 
Men var iaf i nya lokalen på dagiset idag, var roligt att få arbeta därifrån. Lite mindre jobb eftersom dem bara har ca 10 hundar än så länge, så var ganska skönt med tanke på mina ben ;D Fick öva lite mer på teckenspråk också, eftersom en praktikant -Ida- var där, och hon är liksom Linda döv. Blev bjuden på tårta då också, eftersom Ida tagit med sig det som blivit över då hon och hennes kille hade firat två år i helgen. Onyttigt, men gud så gott! :D

Håller på och kokar potatis nu. vettefan om det blir bra. Kanske hade för lite vatten i kastrullen? Jaja, är ju bara jag som ska äta det. HAhha x) Hoppas den är ätbar iaf.
Förhäxad står på schemat ikväll, och nästa serie blir One tree hill! Har bara sett ngr avsnitt lite här och där, så ska bli kul att verkligen följa den :) Annars ska jag väl försöka fluffa håret också.. om jag orkar ;D och om jag känner mig själv rätt.. så nej jag kmr inte orka :) hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0