rubrik.

Måndag:
Öppnade med Linda och spenderade sedan större av dagen tillsammans med henne :) Vi gick en härlig promenad längs vattnet -ja man gör det typ alltid men ändå xD- och mötte en arg svan då vi var nere med hundarna vid vattenkanten. Försökte så gott det gick att lära mig mer teckenspråk, men finns många tecken som är väldigt lika! Har iaf lärt mig ngr till, och ja alfabetet underlättar det hela också :) Vi hade sällskap av Nadia under dagen, men sedan var det bara jag och Linda som stängde. Är väl den enda nackdelen jag hittills upplevt, att man stänger även fast man öppnat. Funkar ju bra, men man är samtidigt väldigt trött när man kmr hem ;/ Får se om man vänjer sig efter ngn vecka, annars får jag väl ta upp det och se om det går att lösa på ngt vis. Men först se om man vänjer sig! 
Jaa okej, en till nackdel är ju att jag är van vid att ha alla koppel fästa i ett bälte, och nu håller vi alla i handen xD Blir en himla massa trassel och ibland känns det som att jag ska tappa hälften av hundarna. Men bara jag tar det lugnt och inte stressar så går det bra :P det är definitivt en vana, så ska nog gå bra till slut ;)
Igår var jag iaf så sjukt trött efter jobbet. Inte blev det bättre av att jag gick förbi mamma och pappa på vägen hem, för att skriva på sista a-kassa kortet ;D hade glömt skriva på det innan jag gav det till mamma. Smartass! ;D hahah. Fick middag där och efter det kände man bara för att sitta och glo på tvn och typ somna där xD Men nee, hem tog jag mig och insåg att jag blev tvungen fixa lunch till idag, och efter det, ja då typ slocknade jag :P Klockan var inte ens 23. 

Idag, tisdag, började jag vid 10, skönt att sova till 8.30! Fast får nog bli lite tidigare i fortsättningen, för missade den t-bana jag skulle ha tagit. Men, men, hann iaf i tid, det är huvudsaken :) Idag jobbade jag, Tesso och Linda tillsammans. Jag har ännu inte varit i nya lokalen, men ska lära mig alla hundar och rutiner innan tror jag det är tänkt :P 
Iaf, sköna promenader i solen, nu jävlar är det typ sommar :D skööööönt! Lite bildfotografering också och så hade vi besök av en tidigare praktikant :) Trevligt. Jao och så hade jag i uppdrag att köpa hundschampo från en djurbutik, så fick vägbeskrivning och gav mig ut på en promenad sådär mitt på dagen :P Inga problem att hitta! 
Eftermiddagen var lite jobbig för jag var grymt trött -trots att jag sovit mer än 8 timmar ;O- och fick dessutom ont i huvudet :/ Lite jobbigt sådär, men stängningen gick iaf bra. Sen så förklarade Tesso en bättre och snabbare väg för mig att gå till t-banan via, vilken var superlätt att hitta! Så ska försöka mig på att hitta den imorrn också xD spännande ;P med mitt usla lokalsinne vet man aldrig vad som kan ske.. x) hahah.
Linda badade också denna lilla sötnos! :)

Men nee, nu ska jag sova, öppnar imorrn igen! Själv för första gången :) Känns bra! Jao och så får jag Pelle imorrn också. Ska passa han tills på måndag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0