punktlista

Snart dags att sova, men inte riktigt än, först en liten punktlista:

* Ny dammsugare till jobbet, nu kan vi städa ordentligt!
* Jag hinner inte känna ngt, jobbar, hem, cykla, göra mat, äta, diska, se på serie, rolla, skriva blogg, kika lite på internet, sen sova. Och så om igen nästa dag typ. Bra eller dåligt? bra fråga.
* Trivs på jobbet, är en riktigt härlig känsla!
* Har för mkt planerat just nu så blir snurrig? xD
* Imorrn är en händelserik dag, jobb från 7.30-16, synundersökning vid 17, och vid 18-18.30 ska jag va hejarklack till Anneli som ska tävla med Enzo i vällingby!
* Fredag filmkväll med Alex.
* Lördag Eurovision song contest med fint folk.
* Söndag träna med Ronja.

Skumt inlägg. Men hey, jag känner mig lite skum just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0