planerande och trivsel

Jag var duktig och tog mig en liten cykeltur när jag kom hem efter jobbet idag. Blev förvisso bara ca 15 minuter, men jao man måste ju börja ngnstans ;) Tanken är väl att jag antagligen ska cykla eller köra den långa trappen minst 2 gånger på kvällen när jag kmr hem från jobbet! Dock inte dem dagar när jag öppnat och jobbat till 18, för dem dagarna är det typ mat och sen sova som gäller xD
Det och så lite mindre mål mat, 4 eller 5 gånger om dagen, samt ett försök till att äta lite nyttigare, och så träning med Ronja minst en gång i veckan! Kanske, kanske kan man gå ner iaf lite på det.

Annars då? Jo jag öppnar imorrn, vilket betyder att jag borde sova. Men hmm.. är jag trött? nope, inte det minsta xD.. Sitter och tänker att jag ändå kmr va trött som satan imorrn.. så varför bry sig om jag somnar lite sent ;D hehehe. Känns iaf superbra på jobbet, jag i princip längtar dit och när man väl är där så springer dagen förbi och vips så är man hemma igen! Så himla skönt :D enda nackdelen är ju att jag gärna skulle sova liiite längre på morgonen ;) hahah. Jao man kan inte få allt :P

Men nee! nu ett till avsnitt av förhäxad, sen måste jag sova :P Har btw bara 9 avsnitt kvar av serien nu ;O men har iaf fått ett tips av Nadia från jobbet vad jag ska se för serie efter. En lite kortare serie, och well sedan har jag ngr längre som jag kanske ska följa ;P men jaa, förhäxad var det!
Bjuder på två bilder på dessa sötnosar från dagis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0