negativ

Kul att man får ångest varje gång man provar kläder. Det slutar alltid likadant. Jag som går runt i mjukisar och ngt lite lösare och småpösigt linne, och med en ångest över hur jag absolut inte trivs med min kropp. 
Jag försöker äta mindre sötsaker. Lyckas till och med ganska bra. Rör mig på jobbet -visst har nyss börjat jobba heltid igen, så kanske blir bättre om ngn månad. Men jag är så sjukt äckligt jävla kräsen, och att orka laga mat när man kmr hem helt slut både fysiskt och psykiskt går inte. Det slutar med att jag slänger ihop typ pasta och köttbullar.. vilket inte direkt är nyttigt. 

Jag vill träna, men har ingen motivation till det. För när jag väl kmt hem vill jag bara ta det lugnt. Inte träna en massa. 

Nej usch. Jag pallar inte ens skriva mer på detta superdeppiga inlägg. Bara en massa ångest och depp. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0