fullt ös på dagis

Ännu en dag på jobbet har gått. Trivs fortfarande hur bra som helst! Enda nackdelen är väl den otroligt långa dagen då man både öppnar och stänger, vilket jag då gjorde idag :P
Öppnade för första gången själv idag, gick hur bra som helst och jag är grymt nöjd med mig själv som lärt mig alla hundar :) maha. 

Jag och Tesso blev ensamma med typ.. 35 hundar på förmiddagen x) Vilket innebar att jag för första gången även fick gå på promenad själv. Ja om man inte räknar med slögruppen, men med dem går man bara runt parken som ligger utanför ;P 
Blev dessutom korta promenader då så på förmiddagen blev det inte mycket promenerande. Vid lunch fick vi sällskap av Nadia, och sedan kom Barbro och lämnade lilla Pelle som jag ska va hundvakt till tills på måndag. Han var hur duktig som helst på dagis, vilket jag räknat med då han är van dagishund :P 

Blev normallånga promenader på eftermiddagen, och sedan var det jag och Nadia som stängde. Inga problem, och vi fick lite besök av hennes ex och hennes kompis som skulle passa hennes hund. Hundarna skötte sig mestadels bra, förutom ngr som pep ganska mkt. 

Har inte så mkt mer att berätta om dagen. Imorrn är det röd dag så då är jag ledig. Känns skönt så jag får vila lite. Märks att man inte jobbat ordentligt och så långa dagar på länge. Dessutom nya rutiner och nya hundar och människor. Bra med lite mjukstart tror jag :P 
Ahh och så står jag med på hemsidan nu också :D -> HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0