försöka tänka positivt

Lite serietittande och planer för kvällen fick ångesten att försvinna! 
Istället får jag helt enkelt försöka tänka positivt och försöka träna mer. Funderar på att utnyttja cykeln min och kanske cykla en runda varje kväll.. får se helt enkelt.

Men vi lämnar det ämnet nu. Ikväll ska jag grilla med Ronja, Rose och Johan :) Enda nackdelen är att det blir borta i farsta, så blir långt att ta sig hem sen. Men men ;P Känns som lördag idag, så blir skumt att jobba imorrn xD men skönt med fredag, och sen helg :) 

Har inte gjort ngt alls idag typ. Varit ute en sväng med Pelle och sedan bara tittat på förhäxad. Är inne på 8e och sista säsongen! 
Jao okej, har gått igenom Nadjas klädhög av utrensade kläder, och hade väl egentligen tänkt rensa bland mina egna.. men jaa, tappade helt suget på det. 

Jaja, ska se om jag har ett par hela mjukisar att dra på mig. Ett par av mina favoritbyxor har ett hål mellan benen :( that sucks. Rose ringer väl när som helst hoppas jag, och då är dem här efter ca 15 för att plocka upp mig :) Ser fram emot kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0