Bra helg

Lördag.
Tog det lugnt hela dagen. Förbi mamma en sväng och så var jag social med Nadja och Tonie på kvällen :) Enda negativa där var att jag blev anti i slutet av kvällen. Bör försöka komma ihåg att inte dricka när man under dagen inte riktigt mått helt hundra. För många tankar som tillsammans med alkohol blir depp. Inge bra, men jag pratade iaf med Tebbs innan jag somna. Kändes bättre då! :)

Söndag.
Började dagen lugnt med serietittande, sen vid ett tiden kom Ronja hem till mig :) Vi tog en promenad på ca en timme tillsammans med hunden och syster min. Efter det fick lilla Pelle vara ensam hemma och vi gick en sväng uppe i vällingby. Jag köpte ett par träningsbyxor :) 
Jag och Ronja tog oss en löprunda sen också! Var ute ca 45 min, varav vi sprang kanske 15-20 minuter. Samt tog långa trappen (den får heta det nu) två gånger! Jao plus att vi sprang uppför den när vi tog promenaden tidigare. Så 3 gånger på en dag, helt sjukt! Duktiga oss :)

Ronja lagade god mat och vi såg på Eclipse, tredje Twilight filmen. Trevligt, trevligt, och jao, en mkt bra söndag :)
Men nee, nu ett avsnitt av förhäxad, sen sova!
Bjuder på en bild på lilla Pelle också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0