Tji fick jag

När jag kom hem till mamma och pappa för att va social så möttes jag av en tom lägenhet. Blev sjukt chockad när jag var tvungen att låsa upp överlåset! xD
så jag lämnade tvätt, hämtade tvätt och snodde lite av deras lasagne som fanns i kylskåpet! Gratis middag tack :D hahah. 

Hem med tvätten och sen gick jag och handla. Typ bara massa drickbara saker. Mjölk, juice och måltidsdrycker. Jao och unnade mig jordgubbar med smält choklad också 8D så sjukt jävla gott! Vettefan vad som hänt, men min träning som jag började komma igång med har typ.. försvunnit? 0.o.. måste fixa detta med tjejerna igen ;D 

Blev ingen ny header idag heller. Suck på mig. Men, men.. får se om jag hinner/orkar imorrn. Annars får den jag har nu helt enkelt duga ;D 

Kommentarer
Postat av: jag.. du vet vem :-)

Du tog inte bara lasangen. Du messa/ringde å frågade först el hur? Kram

2013-03-13 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0