orange

Skönt med helg! Behöver lite sovmorgon känner jag ;P
Har iaf packat klart för kryssningen nu. Har massa tid på mig innan jag ska möta Ronja i stan. Ska nämligen sova hos henne :) Fixa håret mitt ska vi bland annat göra ;D 

Annars då? jo jag ska väl fixa middag om kanske en halvtimme- timme eller så. Efter det är det väl bara att vänta ut tiden i guess :P 

Tog ngr bilder på håret mitt med min kamera. Blev okej, fast bilderna gör inte färgen rättvisa ;D Första bilden är väl den som är mest lik typ ;P jao och så ser man sjögräset där under också xD hahah. Hoppas alla får en bra helg! Det kmr iaf jag att ha :D

bra att man inte kan förminska bilderna och ha sig.. jävla äckelchrome. Alltid ska det va ngt som är fel. Blir så trött på sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0